Vánoční inspirace (Christmas inspirations)

6:43



Sluníčko svítí, tráva se zelená, teploty se šplhají čím dál výš. Začátek listopadu. Možná je ještě brzy. Brzy na vánoční stromečky, nazdobené obchoďáky, blikající světýlka, zdobení oken. 
Ale určitě není brzy na Vaše představy o letošních Vánocích. Do jaké barvy budete ladit stromeček? Co dekorace? Co dárky? Budete vše kupovat? Nebo také něco vyrábět?
Jak Vánoce strávíte? S rodinou? S přáteli? 
Máte vlastně vůbec rádi Vánoce? Těšíte se na ně? 

Já miluju Vánoce, je to překrásný čas.
Čas radosti, lásky, porozumění, klidu a pohody. 
Strašně ráda mám například vybírání stromečku, nějaké krásné, velké, tmavě zelené jedličky. Stromeček musí být vždy dokonalý a hlavně ŽIVÝ! Minulý rok jsme dokonce vybrali tak krásnou a hlavně velkou jedličku, že nám jí ani stojan neudržel a celý nazdobený stromek se nám převrátil doprostřed obýváku. :D
Také miluji decentní světýlka, spoustu svíček, vánoční vůně, cukroví, punč, dárky, překvapení, vánoční procházky. Miluju, když je na Štědrý den sníh. Miluju bílé Vánoce!

Co se týká letošních příprav, tak já už mám všechny vánoční dekorace nakoupené, vyrobené, připravené, mám také jasnou představu, jak by to všechno mělo v konceptu vypadat, ale vzhledem k nečekaným událostem se naše letošní vánoce bohužel ponesou v duchu velké rekonstrukce bytu, takže se obávám, že všechna ta nádhera zůstane ležet v krabicích ve sklepě. :( A my ještě na Štědrý den budeme lítat s válečkem po bytě, natírat stěny, pokládat podlahy, abychom to do Nového roku všechno stihli. Ale o stromeček, cukroví a chvilky vánoční pohody se ochudit nenechám. :)

Často si teď zpříjemňuji den, alespoň prohlížením vánočních inspirací a utěšuji se, že jednou to všechno taky budu mít tak krásné. :) 
O nějakou inspiraci se podělím i s Vámi. 
Vánoční stromečky si nechám zase na příště, na ty je ještě brzy. :)
Dle obrázků je asi jasné, že u mě na Vánoce vede bílá. 
Respektive, tato barva, co se vybavení interiéru a dekorací týče, u mě vede nejen na Vánoce.
V jednoduchosti a čistotě je totiž krása!
Nemyslíte?





































Inspirace převážně z webu: pinterest.com

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe