Christmas GIVEAWAY #2

18:09



Jelikož první GIVEAWAY na mém blogu, byla celkem úspěšná. Tedy alespoň z mého pohledu. :) Moc mě potěšilo, že se zapojilo tolik z Vás! A děkuji Vám za to! Rozhodla jsem se, že uspořádám ještě jednu VÁNOČNÍ GIVEAWAY, abych mohla potěšit na oplátku zase já Vás! :) 
No, a aby to byl ten pravý vánoční dárek, losování a oznámení výherce proběhne právě na
Štědrý den! :)

A co, že to vlastně můžete vyhrát? :) Asi před dvěma týdny jsem procházela nákupním centrem, šla jsem najisto do prodejny CD - koupit vánoční dárek pro tchýni. :) Když jsem míjela knihkupectví, zastavila jsem se u výlohy. Ráda se totiž na knihy dívám, prohlížím si zajímavé obaly, podivuji se a usmívám nad některými názvy knih a často si čtu na zadní straně o čem, že to vlastně je. Ovšem jakožto absolutní ,,nečtenář,, si stejně nikdy žádnou nekoupím. Na přečtení knihy jsem si vždy našla čas akorát na dovolené u moře, když jsem se nudila na pláži na lehátku. Od té doby, co mám Toma, nuda na lehátku, vlastně ani dovolená, kde by bylo lehátko, neexistuje. :) Naše dovolené představují spíše takovou honbu za poznáním, takže si mohu dovolit číst maximálně z mapy, Lonely Planet nebo jiného cestovatelského průvodce. Z toho vyplývá, že jsem za poslední rok a půl přečetla v tištěné podobě tak maximálně deník ,,Metro,, 2 x ráno po cestě do práce, průvodce Lonely Planet Florida, cestovatelského průvodce po Provence a jihu Francie.  Ale zpět do knihkupectví.
Už skrz výlohu mě upoutal.. v dálce na malém stolečku odložený diář. Byl překrásný.
Ano, vím, že už jeden na rok 2016 mám, ale tenhle byl prostě ÚŽASNÝ! :)
Design, barva, provedení, velikost.
Vkročila jsem do obchodu a šla si ho prohlédnout zblízka. A ouvej..
Najednou byly DVA! Dva úžasné! No dobře, bylo jich tam asi padesát úžasných, ale tyhle dva byly prostě TOP!
 A teď který, že???
No jasně, že oba!! Jeden pro mě a jeden pro někoho z Vás! :) Bohužel, doteď jsem se nedokázala rozhodnout, který z nich si nechám, který se mi líbí víc! Takže je to jen a jen na Vás! :) Výherce si bude moci vybrat a mě tak pomůže v rozhodování! :) 




 
 



Líbí se Vám taky? :) tak pojďte soutěžit! :)
 Podmínky pro účast v soutěži:



- být fanouškem FB stránky KK life is a dream: ZDE
- napsat do komentáře pod tuto Giveaway, co byste si přáli v následujícím roce 2016 zažít, uskutečnit, stihnout, jaké přání byste si chtěli splnit. Jaké výzvy či předsevzetí jste si na tento rok dali. :) V případě výhry si daný cíl můžete do diáře hned zapsat! :) Bude se vám potom mnohem lépe uskutečňovat, když ho budete mít stále na očích. ;)
- nezapomenout uvést jméno (nick), pod kterým mě na FB sledujete a Váš email


Soutěž bude ukončena a vyhlášení proběhne 24.prosince ve 21:00.
Bude to takové Štědrovečerní překvapení. :)


Těším se na výherce. :)

VÝHERCE 2. VÁNOČNÍ GIVEAWAY

Klára Komrsová

Výherkyni moc gratuluji!!


You Might Also Like

41 komentářů

  1. Podivat se do Paříže nebo Amsterdamu nebo Budapešti no hlavně cestovat
    Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, přeji, ať se to vyplní ;) Všechny tři města jsou krásná!! :)

      Vymazat
  2. Chtěla bych dodělat jednu vysokou a v druhé udělat všechny zkoušky. Už aby to bylo, je toho moc. Sleduji jako Slavka Knihomolka, knihomolka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji hodně štěstí ;) Jsem ráda, že už jsou studia za mnou. Teď se snažím trochu věnovat AJ a je to teda dřina.. Už jsem si za ty roky nějak odvykla se učit. :)

      Vymazat
  3. Chtěla bych hlavne uspesne slozit sve prvni zkouskovy :)
    FB: Lenka Koubová
    koubovalenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji hodně štěstí u zkoušek a hezké Vánoce ;)

      Vymazat
  4. sleduji pod svým jménem
    aneta.cernovska(zavinac)gmail.com
    Moje předsevzetí je udělat všechny zkoušky a dostat se k bakalářce, takže to bych do diáře měla poznamenáno téměř určitě :D :)
    Hezké svátky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji hodně štěstí u zkoušek :) Krásné Vánoce :)

      Vymazat
  5. Ahoj,
    sleduji jako KačaVal i na fb :) kaca.val.1996@seznam.cz
    Diáře jsou fakt nádherné. Dlouho jsem si chtěla nějaký pořídit, ale vůbec žádný se mi nelíbil. Tento je fakt skvělý <3
    Já nemám moc ráda předvídání budoucnosti, nebo co bych chtěla zažít. Spíš žiju tím co je teď a co se stát má, tak se stane. Ale určitě co bych chtěla zažít, je nějaká pěkná dovolená u moře. Budu si muset vybrat předmět, z kterého budu maturovat a doufat, že jsem si vybrala správně :D A předsevzetí si dávám každý rok stejné. A to začít cvičit a začít se pořádně učit, ale všichni víme asi, jak to většinou dopadá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak je to správné, žít okamžikem ;) Předsevzetí se cvičením znám velmi dobře :D Snad se v příštím roce zadaří :)

      Vymazat
  6. Sleduji jako Kateřina Vámolová
    vymolovak@gmail.com
    A ráda bych zvládla státnice a nástup do nové práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsou velké, avšak reálné a hezké cíle :) Hodně štěstí přeji ;)

      Vymazat
  7. Sleduju jako Háňa Petrášová :)
    Já chci v roce 2016 hlavně dat obhajoby a státnice. Následně se i dostat na Karlovu univerzitu na magisterské studium :)) jsem z Ostravy, tak konečně se budu moct osamostatnit. Takže doufám, že mi rok 2016 přinese hodně těchto změn :)
    diáře jsou krásné oba. Taky bych si nemohla vybrat :D asi nejlepší metoda je ententýky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Email: petras.hana@seznam.cz

      Vymazat
    2. Tak přeji hodně štěstí a spoustu krásných dní prožitých v Praze. :) Krásné Vánoce :)

      Vymazat
  8. Chtěla bych si konečně najít brigádu a začít šetřit na věci, které potřebuji/chci. Už je vážně načase s tím začít, takže to je moje hlavní předsevzetí/přání, které chci splnit. Jinak mě teď nic jiného nenapadá, takže tohle je asi všechno. :)
    FB - Jana Pelíšková, diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezké předsevzetí :) Tak přeji, ať se to podaří :) Šetření je dřina.. Hezké Vánoce :)

      Vymazat
  9. V příštím roce bych chtěla více cestovat a také změnit zaměstnání, moje kamarádka se bude vdávat a tak i tuto poznámku bych si dala do nového diáře. Diaře a kalendáře mám všeobecně ráda, píšu si spoustu poznámek a ulehčuje to i hledání :-) Letos tedy ještě žádný nemám, tyto ale vypadají kouzelně! :-) Sleduji všude pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. :) Cestování je také každoročně mým největším cílem! Svatbu bych si také klidně zopákla. :) Jsme sice zvaní na svatbu sestřenice a kamarádky, ale obávám se, že tou dobou budeme v USA a nebude v našich silách se každý měsíc vracet, ale uvidíme. :) Klidně mrkni na blog do sekce: Wedding, věřím, že tam najdeš spoustu inspirace, ať už třeba na rozlučku se svobodou nebo na svatební dar. :)

      Vymazat
    2. Z výhry mám obrovsku radost, mockrát děkuji! :-) Sekci wedding už mám nastudovanou a pár tipů (hlavně na dárky a rozlučku)už jsem si poznamenala! :-)

      Vymazat
  10. Tak 2016 bude pre mňa celkom nabitý. Ukončujem skolu, začínam v novom zamestnaní, do ktorého sa už neskutočne teším a to najviac skvelé je, že sa vydám za toho najúžasnejšieho muža sveta. Okrem toho ma určite čakať veľa dobrodružstva a cestovania juchuuu :)

    romankagonsenicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to jsou krásné plány!! Je pěkné, že se do nové práce těšíš. :) Jinak, nejúžasnějšího muže světa už jsem si vzala já! :D Ale tak třeba jsou na světě dva. :) Moc Ti to přeji! Ať se vše vydaří podle Tvých představ. :)

      Vymazat
  11. gfc:Eva H., fb: Evča Há, eva.hrabalova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, v polovině příštího roku mi končí po pěti letech 'mateřská dovolená'. Takže mě čeká hledání nové práce. Doufám, že najdu takovou, která mě bude bavit.
    Předsevzetí si nedávám.
    GFC jako Lenca
    FB Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že ano! :) Přeji hodně štěstí v hledání! A vše nej do nového roku! .)

      Vymazat
  13. FB: Dominika Grešová
    V novom roku by som chcela začať konečne cvičiť, v lete skúsiť bungee jumping a ísť k moru.
    GFC: Dominika Gresh
    dominikagresh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za ten bungee jumping máš můj obdiv. Nevím, jestli bych do toho šla. :) S tím cvičením to mám každý rok stejné. :D Tak snad se letos zadaří. :)

      Vymazat
  14. jej krasna giveaway :)
    sledujem pod tymto učtom
    fb mi nejde otvorit neviem prečo... ak mi to neskor pojde like určite dam
    v novorm roku si chcem dat predsavzatie že budem lepia na ludí a že budem im viac pomahať. a chcela by som sa dožit grapu :D a natívít vela miets :D
    micka185@azet.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí! :) Děkuji za komentář! Zkoušela jsem odkaz na FB a jde mi to, tak nevím, kde byla chyba. Hezké předsevzetí :) Věřím, že to půjde samo! :)

      Vymazat
  15. FB: Zdeňka Martináková
    Příští rok bych chtěla přečíst víc knížek. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    Denika Abomination - blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to je mé každoroční předsevzetí už od základní školy :D A ještě nikdy se mi to nepodařilo. Tak snad dopadneš lépe. :)

      Vymazat
  16. FB Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz
    Příští rok bych se chtěla seznámit s novýma lidma a začít žít trochu jiný život. A taky cestovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cestování je super! Tak ať se to splní! :)
      Určitě je dobré udělat v životě občas nějaký větší krok a začít tak nějak odznova. :)

      Vymazat
  17. FB: Ilona Strejcová
    Příštím rokem by jsme s přítelem rádi procestovali ČR :) a mé předsevzetí je asi jako každý rok stejné a to zhubnout něco do plavek :D

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji, ať toho procestujete, co nejvíce! :) Čechy jsou krásné!
      S hubnutím do plavek jsme na tom stejně :D Tak snad to vyjde.

      Vymazat
  18. FB: Martina Neradilová
    E-mail: detnaw92@gmail.com

    Moc ráda bych v příštím roce odstátnicovala a pokud možno složila zkoušky na daňového poradce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji hodně štěstí u státnic i u zkoušek! :)

      Vymazat
  19. FB: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    V příštím roce bych se ráda dostala přes léto do Anglie na brigádu a ráda bych dobrovolničila na některých festivalech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké přání! :) Festivaly jsou super! :) A Anglie taky ;) Tak, ať se Ti to všechno splní! :)

      Vymazat
  20. fb nika benko
    n.princess@azet.sk
    v roku 2016 by som chcela byt lepsia bloggerka , uspesne zmaturovat stastne sa prestahovat a zit s priatelom :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pěkné přáníčko! :) Ať se vše vydaří podle Tvých představ! :)

      Vymazat

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe