Vánoční jmenovky (Christmas tags - free printable)

11:17



Slíbila jsem pár tipů na vánoční jmenovky. :) A tak jsou tady! Ke všem jsem Vám vložila odkaz na vytisknutí zdarma. :) Jakou barvu papíru si zvolíte, je pouze na Vás! Nemusí to být vždy ta, co je na obrázku. :)
Přeji, ať se balení dárků vydaří!



















 

             























A tyto jsem si vytiskla já :) Stačil mi k tomu hnědý přírodní papír a jak jsou krásné! :)





Snad i Vy jste našli svého favorita :)


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ty jo, moc hezký všechny :)
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou moc hezké! Ale myslím si, že bys měla napsat víc než tři věty. Nemusí to být slohovka o jmenovkách, ale aspoň k některým si mohla napsat, proč se ti líbí atd. :) Nemuselo to být ke každé, ale aspoň něco. :) Takhle to je pro mě spíš vkládání obrázků než psaní. :)
    Jinak...Máš krásný blog! Kouknu se ještě na nějaké články. :)
    Www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář.. :) Kritiku přijímám. Avšak myslím, že sáhodlouhých slohů mám na blogu víc, než dost. :) Takže mezi ně občas vkládám jen takovou ,,oddechovku,,. Inspiraci v podobě podzimní, vánoční výzdoby, tipy na balení dárků a dnes právě jmenovky k vytisknutí. Nad tímto článkem jsem i bez ,,slohovky,, strávila několik hodin. A slova mi v tomto případě přišla zbytečná. :) Je jasné, že se mi líbí všechny, co jsem vybrala. ;) Budu ráda, když mrkneš i na jiné články.. Snad Tě přesvědčí, že v mém případě nejde jen o vkládání obrázků. ;)
      Jinak - máš pěkný blog ;)

      Vymazat
  3. Diky za odkazy. Myslim,ze neni treba nic dodavat. Vybrala bych ty stejne :-) mozna proto, ze nemaji anglicke napisy.

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe