Design - mé úlovky, mé radosti

14:31


Mému PŘEDĚLANÉMU POKOJI chyběly už jen dvě věci, nové bílé zásuvky a výměna toho děsivého lustru, který byl stále oranžovo červený jak nektarinka.
------------------------------------
Minulý víkend jsme se pustili do další rychlorekonstrukce  - tentokrát šlo o obývací pokoj mých rodičů. 
Malováno nebylo opravdu leta letoucí a koberec téměř odešel oknem po svých. Ano, v tak šíleném byl stavu.
Přeměna obýváku byla opravdu potřeba a naši se nějak pořád nemohli odhodlat. 
A tak jsme to vzali do rukou my.
Tom provedl tři bílé nátěry stěn včetně stropu, my s mamkou vybrali podlahu, brácha ji položil, vyměnily se zásuvky a lustry, 25 let starý nábytek se přesunul do šatny a do obývacího prostoru se vrátil pouze stůl s počítačem, malý stolek s TV, gauč a křeslo.
 Nějaká obývací stěna se snad pořídí časem. :)

 Ale proč o tom mluvím. 
Když jsme s mamkou vybírali podlahu a lustry do obýváku, uviděla jsem ho tam. Designový kousek, který prostě musím mít. Přesně ten, co mi v pokoji tolik chyběl. Vyzkoušela jsem si do něj i perfektně padnoucí žárovku. A nebylo, co vytknout. Dokonalost.
Jenže..
Utrácet za nové světlo, když doma jedno ,,funkční,, mám?
 To by zas bylo řečí.
A tak jsem do něj alespoň uvrtala mamku. :D Ať ho koupí do obývacího pokoje.
Té se kupodivu také moc líbilo a tak jsme se dohodly, že jedno koupíme a když nebude v obýváku hezké, tak si ho nechám já.
Taktické, že?
Jenže v obýváku hezké bylo! A to tak, že dost! Takže jsem byla hned druhý den vyslána ještě pro další, které chybělo nad gaučem a mělo místo jedné žárovky - tři. Také krásná designovka, ale o to já už bych se ve svém podkrovním pokoji mlátila do hlavy. :D
Proběhla jsem baumax, popadla světlo, tři žárovky, elektrikářský kabel a dvě lišty a doufala, že u pokladny nebudu čekat moc dlouho, abych se náhodou ještě nestihla rozmyslet, že se vrátím pro to svoje. :)
 Paní za pokladnou byla dost nervózní. Byla totiž kvůli velkým frontám odvolána z pauzy, což nezapomněla dost hlasitě zdůraznit každému zákazníkovi, který u ní platil.
 Já na ní ještě vyrukovala s pětitisícovkou a to jsem tedy neměla dělat.  Musela si rozměnit od kolegyně a ve finále se do toho tak zamotala, že mi vrátila 1800,- což byla částka, kterou jsem měla zaplatit já jí. Upozornila jsem jí na to, ale to jsem prý také neměla dělat, protože ona v tom měla určitej systém a já jsem jí ho nabourala tím, jak jsem promluvila. Takže teď už neví vůbec nic. Nakonec si to všechno vzala zpátky, vyskládala mi na pult 5000,- v menších bankovkách, že si to mám vzít a dát jí to jako místo té pětitisícovky a ona, že si z toho pak nějak odebere těch 1800,-.. to už jsem byla v koncích i já. 
No nic.. Zaplaceno..  paní byla nakonec docela milá. Za zmatky se mi omluvila, já jí za vyrušení v počtech také.
----------------------
Následně jsem seděla v rozpáleném autě před Baumaxem tak dlouho, dokud se mi nepodařilo vymyslet dostatečný počet důvodů, proč to světlo do pokoje prostě nutně potřebuju. :D
A vymyslela!
Vydala jsem se tedy na okružní běh obchoďákem znovu.
Paní byla stále za pokladnou (pustila totiž prý na pauzu druhou kolegyni). Už z dálky se na mě smála. A já na ní také (aby taky ne, v rukou jsem přece držela to úžasné světlo! :)
Zaplatila jsem (tentokrát přesně!), světlo dala do kufru a dalších 10 minut jsem opět seděla v rozpáleném autě a nemohla se dopočítat peněz v peněžence. Ne, nic jsem neztratila, ale měla jsem tam o 1000,- navíc. Teda 100% jistá jsem si nebyla, ale nějak se mi to nezdálo. 
Hlavou se mi honila spousta myšlenek - jak to chudák paní bude muset večer doplácet, jak určitě šetří každou korunu, že má určitě děti, které živí, no nedalo mi to. Vrátila jsem se ke kasám a řekla jí, že si myslím, že mi špatně vrátila, že se asi o 1000,- ošidila. 
Její reakce mě trochu překvapila. 
Prý, že jsem hodná, ale, že si je 100% jistá, že mi vrátila dobře. 
Nenechala jsem se jen tak odbýt. Napsala jsem jí na sebe alespoň telefon, s tím, že až bude mít chvilku, ať si kasu s nějakou další osobou přepočítá a dá mi vědět.
Ještě nějakou dobu jsem se zdržovala v okolí, tak bych se případně mohla vrátit.
Hodina, dvě, žádná sms, žádné volání, už jsem si začínala myslet, že jsem fakt tak hloupá, že si neumím spočítat peníze v peněžence.
A najednou telefon:
,,Ježiši vy jste takové zlatíčko, tak já to teď přepočítala a fakt mi to tam chybí. Jsem samoživitelka se třema dětma.. Ježiši.. Vy jste fakt zlatá, děkuju moc!! Mám si pro to někam přijet?!"

,,Ne, ne.. Jedu zrovna okolo, zavezu vám to.!"

Dobrý skutek po zásluze odměněn. :)
Čtvrtá bílá orchidejka v mém pokoji.
Jako by snad paní tušila, čím mi udělá největší radost. :)



Světla v obýváku už jsou na svém místě, tak co na ně říkáte? :)





U mě na dřevěném stropě to sice nevypadá tak krásně jako v kombinaci s bílou, ale zase se mi to úžasně hodí ke všem ostatním věcem v pokoji. :)
A hlavně mi ta jedna obří žárovka osvětlí místnost o dost víc, než ty čtyři malé nektarinky předtím.

------------------------------
V Jysku jsem si ještě udělala radost drobným bytovým doplňkem a to těmito dvěma plastovými košíčky, které už si v pokoji našli své místo. :) 



Někomu dělá radost, když si koupí nové šaty, někomu černý a bílý plastový košíček. 
Vítejte v mém světě. :)

Více na:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Hezký příběh. Škoda že není vidět obývák před a po, ale chápu, že si chcete udržet soukromí. Určitě je to nyní parádní a moderní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebojte, obývák ,,před,, mám nafocen. Obývák ,,po,, nafotím, až se pořídí nová sedačka a obývací stěna, což ještě chvíli potrvá. :) Potom určitě vložím jako proměnu. :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné dekorace :-) . Já se taky pořád snažím vylaďovat interiér našeho domu, takže objednávám různé dekorace, svícny a stojany na svíčky , ubrusy, ručníky, stejné květináče na kytky, atd. Dávám si hodně záležet na tom, abychom to tu měli pěkně sladěné a cítili se tu všichni báječně :-) .

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe