DODIE´S

21:27



Sedím v pokoji a kolem mě se line vůně čerstvě vypraného prádla. 
Tu vůni miluji, ale znám ji spíš z hotelových pokojů nebo ze vzpomínek na letní prázdniny u babičky. 
Mě se prostě nějak nedaří docílit té nádherné hebké a čisté vůně, kterou jsem si představovala vždy, když v televizi běžela reklama s paní, mazlící se s ručníky a ložním prádlem, doporučující Silan, Perwol, Ariel a tomu podobné. 
Teď bych se nejraději pomazlila s celým svým pokojem. 
A kdo za to může? 
Vonný vosk PURITY od DODIE´S!


A kdo ještě za to může? Nějaká úplně cizí paní. 
Už jednou jsem se na blogu zmiňovala, že jsem ve FB skupince "Dekorace, styl a bydlení", kde se občas objeví nějaké pěkné kousky. Také jste se na jaře mohli zúčastnit soutěže o krásnou kytici tulipánů, právě od nich.
Přes léto jsem neměla na brouzdání po FB moc času a tak jsem jenom zaregistrovala, že už se holkám podařilo rozjet i eshop DECO STYLE, že mají nějaké novinky v podobě vonných vosků a aroma olejů a víc jsem tomu nevěnovala pozornost. 
Vonné svíčky mám ráda, ale aroma olejům jsem nikdy nějak extra neholdovala a vonné vosky mi nebyly moc blízké. 
Nevím proč. 

Jenou takhle v podvečer se na FB objevil příspěvek od jedné paní:

Panebože.... MUSÍM to sem napsat. Dnes mi přišly vonné vosky, vůně čistých ručníků... totální návrat do dětství, kdy moje máma používala olejový moschus nebo když pověsila prádlo ven a navečer ho sbírala. I po 8mi hodinách od sfouknuti svíčky se vůně nevtíravě připomene, když se víc nadechnu. Velmi všem doporučuji, jdu objednat další!!!!!

A pod tím spousta komentářů s podobnými reakcemi. Říkala jsem si: ,,no teda.. Asi to bude vážně dobrý!" Zatoužila jsem na chvíli,  zachumlat se zase po letech do babiččin bílých naducaných peřin v té malé komůrce za její ložnicí, kde na mě vždy čekala perfektně ustlaná postel, ze které už by mi dnes asi čouhaly nohy..
 a tak jsem objednala.
Včera mi bylo potvrzeno odeslání objednávky a dnes ležel ve schránce papírek o uložení zásilky na poště. Letěla jsem tam hned jak jsem ho objevila a doma rozbalovala jak zběsilá.   
Sedla jsem si k počítači, škrtla sirkou a ......

Panebože.... MUSÍM to sem napsat. Dnes mi přišly vonné vosky, vůně čistých ručníků... ..

Nemám, co dodat! 
Snad jen: To musíte zažít!
Strašně se těším, až vyzkouším vůni Baby Powder, což je pro mne také nostalgie z babiččiny koupelny. :)
Respektive těším se, až je vyzkouším všechny. Do konce srpna byla totiž na stránkách akce: ke každé objednávce nad nějakou částku - 17 vonných vosků Dodie´s zdarma. :) 
Takže je mám téměř všechny. 
Mrkněte na některé z nich, třeba po nich také zatoužíte. 
Baby Powder 
Caffe a Choco
Lavender
My Berries
 V nabídce jsou ve stejných vůních jako vosky také aroma oleje. 
Bergamot
Sakura
Cinnamon
Vonné vosky můžete najít i v dárkovém balení. Skvělý TIP na dárek, když potřebujete urychleně nějakou drobnost pro kamarádku. :)
Caribbean summer
Vanilla
Black currant

A co jsem pro vás o DODIE´S zjistila já? 

Značka DODIE´S působí na trhu již 18 let.
Výrobky této značky jsou vyhledávány pro svou vysokou kvalitu a hlavně poctivou ruční výrobu. Každý kus je originál. 
V rodinné manufaktuře v Kladně vznikají pod rukama českých žen každý den voňavé skvosty ve tvaru srdce. Pro výrobu vonných vosků se používá výhradní přírodní palmový vosk a vonné esence nejvyšší kvality. 
-------------------------

Krom té úžasné vůně, která se kolem mě line, jsem moc ráda, že jsem mohla koupí podpořit zase jednu z českých rodinných firem!
Tohle jsou mé DODIE´S!




Mějte krásný večer, já se jdu zhluboka nadechnout, zavrtat do peřin, zavřít oči a usnout v té babiččině malé roztomilé posteli. 

A abych nezapomněla :) 


Dobrou noc!



Více na:

You Might Also Like

1 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe