Black & White - home decor

11:59



Miluji jednoduchost, miluji čistotu, miluji kontrasty, miluji design.

Bílá x Černá

Pro někoho dva protiklady.
Pro někoho dva symboly.
?Den x Noc?
?Dobro x Zlo?
?Láska x Nenávist?
?Radost x Smutek?

Pro někoho dvě barvy.
Pro někoho mnohem víc!

Pro mě?

BÍLÁ je neuvěřitelně krásná, ať už je kdekoliv.. 
..vnímám ji jako symbol čistoty, jednoduchosti, lidskosti, možná i ticha..
..přijde mi, že z ní tak trochu dýchá láska a klid
..a občas se mi zdá jako by snad v místnosti i jemně voněla

ČERNÁ je barva smyslné elegance a luxusu.
.. je nevtíravá, neurazí

Black isn´t sad colour, black is fu*king elegant!


Souznění těchto dvou barev například v interiéru pak tvoří nezaměnitelný celek.
Posuďte sami.




































Ty kombinace se dřevem jsou naprosto dokonalé, že?
Působí to o mnoho tepleji a útulněji, než samotná černá s bílou.
A ten obrovský stůl!! Ach!

Já samozřejmě netvrdím, že má představa o ideálním interiéru je mít vše černobílé, to vůbec ne. :)
Jen mě prostě tyhle fotky něčím zaujaly a tak jsem se o ně s vámi chtěla podělit.
Navíc černobílá se dá například na doplňcích zkombinovat s jakoukoliv jinou zajímavou barvou.
Ale o tom třeba zase příště. ;)

Já jsem tuto dvoubarevnou kombinaci použila ve velké míře například při nedávné přeměně mého pokoje u rodičů ale také, když jsem v zimě zařizovala byt v Praze pro budoucí nájemníky.
Obojí se setkalo s velkým úspěchem. :)

Takže černobílá? Proč ne? :)


Více na:

Zdroj: Pinterest.com.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Černobílá je volba, na které člověk nic dalšího nepokazí. Vždycky jsem chtěla mít černobílý pokoj. No, nějak se to nepovedlo :D Ale třeba si jednou vyberu inspiraci z tvého článku. :D :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe