Tak ji tady máme :)

17:37


Je ráno...
Pět dní od porodu, čtvrtý den doma.. To to letí..
Stojím v koupelně před zrcadlem a marně se snažím rozlepit oči.
Rozcuchaná.. S neumytými vlasy.. Mastnou pletí.. A obrovskými kruhy pod očima..

 ,,Ty jo, takhle fakt vypadá ta šťastná a spokojená máma??"
,,To musí být nějaký omyl ne?"
Pomalu si omývám obličej a slyším, jak se za pootevřenými dveřmi ozve to roztomilé sladké zamlaskání, vybavím si ten její nevinný úsměv, který tak často dělá ze spaní, a pak už si jen sama sobě odpovídám: ,,Ano, přesně takhle vypadá ta nejšťastnější a nejspokojenější máma!".  ❣

Sotva si stihnu vložit kartáček do pusy a projet vlasy hřebenem, už slyším, že v postýlce začíná být zase rušno. 

 ,,Dej si klidně sprchu, zlato, já na ni dohlídnu a udělám ti snídani."

No jak říkám - nejšťastnější a nejspokojenější máma!
Zamilovaná až po uši. :)

............................................................................................................

Další dva týdny uběhly ani nevím jak a já musím konstatovat, že krom toho, že stíhám sprchu, uvařit, upéct a uklidit, zvládáme i procházky, výlety, návštěvy, odpolední pikniky apod. Dokonce mě ta malá uličnice nechá v noci i docela dobře vyspat. :)
............................................

Ale i když už se všechno takhle hezky zaběhlo a ustálilo, pořád mi to ještě úplně nedochází.
Před pár dny jsme oslavili dva roky od svatby. 
Dva roky ve dvou a najednou jsme tři. :)

Shodli jsme se s Tomem, že dokud člověk nemá své vlastní děti, tak vůbec neví, o čem je řeč. 

Nechápe tu přehnanou péči a starostlivost, nechápe, že dítě je najednou na prvním místě, nechápe pocity, které rodič prožívá v momentě narození dítěte, nechápe únavu a vyčerpání rodičů několik prvních dnů po porodu, nechápe, že se člověku změní některé priority, že se vlastně všechno tak trochu změní.

Ani my to předtím nechápali, přitom tolik přátel kolem nás má malé děti. ;)

Ona je to totiž pořádná zodpovědnost pořídit si takového malého tvorečka! 

Ale o tom zase příště. ;)
................................................................................

Právě k nám přijely na návštěvu babička s tetou (moje mamka se ségrou), takže věřím, že času bude ještě o něco více a já snad najdu chvilku, abych se mohla trochu víc rozepsat o těhotenství, porodu, ale i o prvních dnech s tou naší malou Amálicí. :)

Vložím vám sem alespoň pár fotek. :)
Přijde mi, že se každý den mění. 

Dva dny po porodu :)

V porodnici - den po porodu..

Doma - před návštěvou paní doktorky :) - Čtvrtý den od porodu.

Jedeme na výlet - už je mi týden! :) A máma s tátou jsou dost k smíchu. :D


♥ Dva týdny ♥

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Moc krásné fotky a líbí se mi ta jak se krásně směje a ta první ;)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe