Plná peněženka aneb Když utrácet, tak chytře :)

13:46


PLNÁ PENĚŽENKA. Znáte? Používáte? Nebo o ní slyšíte úplně poprvé?

Já na tyhle věci, kde to po mě chce registrace, email atd., moc nejsem, ale když mi to začátkem září už asi po dvacáté vyskočilo někde na fb, jako doporučená stránka, nedalo mi to.
A klikla jsem na to. Vše jsem si důkladně prostudovala (snad i pozpátku), ale pořád mi to nějak nešlo na rozum. 
Který blázen by měl potřebu vracet mi peníze z nákupu zpět na účet, za to, že nakoupím v e-shopu, ve kterém nakupuji běžně, akorát se do něj prokliknu přes Plnou peněženku.?
 Zdá se mi to tak strašně jednoduché až absurdní, že se mi tomu prostě nechce věřit.
A možná právě proto jsem se rozhodla to vyzkoušet. 

8.9.2016 jsem se tedy zaregistrovala a hned vzápětí jsem dostala prvních 50,- jako vstupní bonus za registraci. (Vcelku milé přivítání :)) 
Svůj první nákup přes plnou peněženku jsem provedla 30.9.2016 a poslední včera 22.10.2016. Používám ji tedy necelý měsíc a už jsem získala zpět krásných 796,50,- :) 
A pojďme si říct, to na chodníku vážně nenajdu. :)
Jsem z toho docela překvapená a trošku mě mrzí, že Plná peněženka existuje už od roku 2012 a já se o ní dozvídám až teď. Za ty 4 roky už by to byla vcelku pěkná ušetřená částka. :))
------------------------------
A jak to vlastně funguje? Není to vůbec nic složitého. Každý z vás určitě nakupuje přes internet. 
Ať už oblečení, jídlo, elektroniku, dovolené, letenky, nábytek, bytové doplňky, no prostě cokoliv. 
I já nakupuji. Koncem září jsme např. kupovali dárek pro rodiče k 50.tinám. Na internetovém obchodě KASA.cz jsem vybrala televizi, která stála kolem 10 000,-. Vložila jsem jí do košíku a místo, abych přešla rovnou k dokončení nákupu a platbě, jsem se nejdříve podívala na PLNOU PENĚŽENKU, zda tam náhodou obchod KASA.cz není. 
A byl. Přečetla jsem si, že mohu získat až 4% z nákupu zpět. Proklikla jsem se tedy přes odkaz ,,Přejít a získat cashback,, - na stránku KASA.cz, kde jsem si otevřela nákupní košík, dokončila a zaplatila nákup a během pár vteřin mi přišlo na email, že mi byla zaregistrována odměna v Plné peněžence (3.5% zpět z ceny bez DPH - což činilo krásných 274,31,-). 
Cože? To je jako všechno? Žádný háček?
Ano, to je opravdu všechno! Stálo mě to jen pár vteřin mého času.


Hlava mi teda pořád nebere, co z toho Plná peněženka má, když já to nakoupím za stejnou cenu, v tom samém obchodě jako jindy, akorát se tam prokliknu přes ně. Ale mám takové tušení, že právě v těch proklikách je zakopaný pes, jinak fakt nevím. :)
Moc těmhle věcem nerozumím a je mi to vlastně asi i jedno. :) Proč se po tom pídit, když to tak pěkně funguje?! :)

Zkusila jsem to tedy znovu na nákupu malých drobností za 459,- (bez DPH), tam byl pro změnu cash back 5,1%, takže mi přišlo zpět nějakých 24,-. I to je fajn. :)

Před dvěma týdny se mě pak zeptala sestra, zda tam není také obchod ZOOT, že si tam vybrala docela drahé boty, tak jestli bych jí je přes Plnou peněženku neobjednala, že by nějakou kačku zpět docela uvítala. ZOOT jsem na PP našla s cash backem nějakých 3,5% a tak jsem jí nabídla, že jí to koupím. 
Pak mě ale napadlo, že jsem četla také něco o doporučujícím odkaze pro své přátele. 
A že mohu na Plnou peněženku pozvat až 10 přátel a za každého z nich dostanu 200,-. 
Poslala jsem tedy sestře TENTO ODKAZ  Ona se přes něj proklikla na plnou peněženku, zaregistrovala se, dostala vstupní bonus 50,-, koupila si boty, které měla vybrané a okamžitě se jí připsala na její PP další odměna 120,- a mě 200,- za její doporučení a první uskutečněný nákup. 
Takže na mém účtě bylo najednou kolem 500,- ani jsem nevěděla jak. :)

Včera jsem využila PP znovu. A hned dvakrát, poprvé opět na nějaké drobnosti, ale hlavně jsem kupovala docela drahou letenku a tak jsem se podívala, jaké letecké společnosti s PP spolupracují. 
A právě Lufthansa, kterou jsem potřebovala, tam byla. :) 
U letenek a dovolených samozřejmě nejsou cash backy tak veliké, já dostala například jen 0,8%, ale i tak mi těch 140,- udělalo radost.
A kdybych nebyla blbá, mohla jsem poslat svůj doporučující odkaz Tomovi, ten se mohl zaregistrovat, koupit letenky a dostal by také 140,-  + 50,- vstupní bonus a hlavně já bych dostala dalších 200,- za jeho doporučení. Uznávám, že tohle jsem celkem prokaučovala. Ale, co se dá dělat. Tak příště. ;)

Pochopili jste trochu ten systém? Nebo se vám to zdá příliš složité? 
Věřte, že je to opravdu strašně jednoduché. :) Stačí si na to jen při každém nakupování vzpomenout (což mě dělá největší problém). :))

A tady pro ukázku něco z mých prvních nákupů. :)


Ještě poznámka - registrované odměny jsou všechny odměny, které v pořádku prošli PP. 
Což jsou odměny (cash backy) ze všech uskutečněných nákupů + já v tom mám ještě jednu odměnu 200,- za doporučení uživatele. 
Potvrzené odměny jsou ty, které už někdo (e-shop,PP) schválil. Schválení může trvat 2-60 dní (v kolonce ,,předpokládané schválení,, vidíte datum, kdy by měla být odměna připsána). 
Já mám zatím schválen vstupní bonus 50,- a další schválené odměny by se mi měly připsat během prosince.  Odměna za doporučeného uživatele se mi připíše, až sestře schválí těch 120,- za ty boty. :) 
Jakmile se pak některá z vašich odměn přehoupne do kolonky Potvrzené (schválené) odměny, můžete požádat o vyplacení na svůj účet. :)
Já počkám třeba do konce prosince, až mi to udělá nějakou hezkou částku a potom si to nechám poslat na účet. :) Bude to takový prima vánoční dárek. :)

Pokud jste můj postup úplně nepochytili a zdá se vám to stále dost složité, vkládám ještě info přímo z Plné peněženky. :)





Můžete také mrknout do sekce SLEVOVÉ KUPÓNY, kde se dá občas najít i docela fajn (větší) sleva. Protože třeba taková 1000,- do Sconta, není vůbec k zahození. ;)



No, a jaké další obchody můžete na Plné peněžence najít? 
Já myslím, že si musí vybrat snad každý. :)
Tohle je jen část z nich. ;)




Neberte to prosím jako nějakou reklamu. Se jmenovanými obchody mám společného pouze to, že u nich občas utrácím své peníze a s Plnou peněženkou, že ji při svém utrácení využívám. :) 
Chtěla jsem se s vámi jen podělit o svou novou zkušenost, kterou mimochodem považuji za velmi dobrou.
Nejsem typ člověka, co by si nechal pro korunu vrtat koleno, to vážně ne.
Jen mám prostě z každého uskutečněného nákupu o trochu větší radost, když vím, že jsem něco ušetřila. :)
Takže jestli přes internet cokoliv nakupujete, určitě doporučuji se zaregistrovat a PP hojně využívat.
(Pokud nebudete zapomínat jako já ;))

Ať už se prokliknete přes můj ODKAZ nebo si to prostě najdete sami na internetu, budu ráda, když vám to pomůže nějaké penízky ušetřit. 

Mějte krásné dny:)

............................................................................................................................................
Aktualizace článku:

V době, kdy jsem tento článek psala, jsem měla na registrovaných odměnách 796,50,-. Během října a začátku listopadu jsem ještě něco nakoupila. Respektive po přestěhování do USA jsem moc nenakupovala, ale využila jsem plnou peněženku třeba při půjčení auta nebo shánění prvotního ubytování v USA. O to větší překvapení bylo, když jsem se po Vánocích podívala na svůj stav odměn a tam nejen, že všechny odměny byly schválené k výplatě, ale dost mě překvapila i výše celkové částky k vyplacení. :)
Samozřejmě jsem se chtěla přesvědčit, jestli to opravdu funguje a tak jsem zažádala o vyplacení.

Na email mi asi za 3 dny přišlo toto oznámení: 

,,Hezký den, na Vašem uživatelském účtu byla potvrzena žádost o výplatu částky 1 211,54 Kč. Tato částka byla právě teď vyplacena na Váš bankovní účet. Pokud banka nebude platbu zdržovat, peníze cinknou na Vašem bankovním účtu do 3 pracovních dní."
Peníze se na mém účtě obejvily do 2 dnů. :) 


Takže věřte nebo ne, ač jsem byla na začátku dost skeptická, vážně to funguje. :)

A protože v březnu plánujeme nějaké cesty po USA, zarezervovala jsem tento týden ubytování přes booking.com a hotels.com, dvě letenky a už mám zase nějakých 888,70,- ke schválení ;)

Více na:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Zkuste taky Tipli.cz, já k nim přešla od Plnypenezenky a nemůžu si to vynachválit, peníze tam přibývají ještě rychleji, protože dávají větší odměny! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To bych mohla vyzkoušet. Pak by třeba přítelovi nevadilo, že tolik nakupuji :-D . Z nákupů se totiž s plnou peněženkou rozhodně nevracím :-D . Snažím se to tolik nepřehánět, ale když mě chytne nákupní mánie, tak jsem schopná utratit hodně peněz :-D .

    OdpovědětVymazat
  3. My se doma obecně vzato snažíme neutrácet za krávoviny. Takže nejvíce peněz jde do zdraví dětí. Třeba liposomální multivitamín pro děti, nebo prostě tyhle věci. Pak si rádi dopřejeme kvalitní jídlo. Buď doma, nebo v restauraci. A pak takové ty běžné věci. Nicméně raději zainvestujeme, než abychom ty peníze jen tak utráceli.

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe