Svatba - inspirace 1 (Wedding - inspiration 1)

8:21

A teď už k samotné svatbě. Respektive nejprve k nevěstě. :)
Jak už jsem předeslala, vdávala se má nejlepší kamarádka z dětství.
Narodily jsme se ve stejném městě, půl roku po sobě, Žily jsme ve stejné ulici, vesměs i ve stejném domě, protože každý kdo stavěl v roce 1985-89 měl dům, jak přes kopírák. V koupelně stejné dlaždičky s bublinkami, které se lišily maximálně barvou zelenou, hnědou a růžovou, podobný typ kuchyňské linky a všichni měli stejnou jídelnu, někdo v tmavých a někdo ve světlých odstínech. Ale to už odbíhám. :D

Chodily jsme spolu do stejné školky, školy, třídy, jezdily na letní tábory, na chatu, na dovolené a na konci 9. třídy se naše cesty rozešly. Já (blbá) si jako cestu budoucnosti vybrala Obchodní akademii a ona dráhu kadeřnice. Samozřejmě nyní ani jedna neděláme, co jsme studovaly. :)) Ovšem..
Mně Obchodní akademie velmi pomohla. Minimálně ujasnit si to, co nikdy v životě nechci dělat. :D
A mé kamarádce to také bylo k užitku. Po kadeřnici si vybrala ještě nástavbu, aby si dodělala maturitu, kde potkala svého nynějšího manžela. Půl roku kolem sebe kroužili, rok a půl spolu seděli v lavici. Minulý rok se brali a nyní už nejsou doma jen dva, ale tři :)

Neznám ve svém okolí pár, který by se po tolika letech stále tak neuvěřitelně miloval a choval se k sobě s takovým respektem a úctou. Jsou jak vystřiženi z ukázkového romantického filmu. :) Je to až k neuvěření, jak jsou šťastni. :)

Nabídku, jít jim za svědka jsem tedy přijala okamžitě a s nadšením. Věci, které jsem na svatbu zařídila, už jsem Vám psala. Nyní tedy pro inspiraci přiložím pár fotek ze svatby. :)

Blížil se sice konec června, ale obloha byla tak zvláštně zatažená.Obřad začínal po poledni. Před ním spadlo i pár kapek štěstí a pak už bylo celý den hezky. Příjemně, teplo. Den se opravdu vydařil. :) No, jak říkám, jak z romantického filmu. Jaké jiné počasí by si člověk na svatbu mohl přát. Na fotky není potřeba žádná clona, když nesvítí sluníčko. Nevěstě se neroztéká make-up. A hosté se cítí dobře. :)

Foto z místa obřadu
Vše, co vidíte je vlastnoruční výroba. ;) (Samozřejmě, ne moje ;))





Program svatebního dne ;)


Další fotky svatební inspirace zase zítra ;)
Myslela jsem, že budu moci na blog umístit pouze fotografie detailů ze svatebního dne. 
Má kamarádka totiž nemá ani FB, takže mi bylo jasné, že nebude chtít, abych její a manželovi fotky publikovala, zde na blogu. Ale včera večer mi napsala, že je sem klidně mohu všechny dát. 

Mám RADOOST :) A Vy se můžete v pondělí těšit na inspirativní fotky ze svatebního focení. :)

Sledujte:


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Super inspirace, díky - skromnější, ale i tak moc pěkné :) My jsme měli teda svatbu o něco větší, ale zase ne úplně moc, tak třicet lidí. Náš svatební fotograf nám udělal plno nádherných fotek, které jsme nechali vytisknout i pro nejbližší rodinu a samozřejmě i pro nás do rámečku :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe