Konečně u vody.. ČJ vs AJ vs NJ :)

23:09




Tak si to představte, ležím konečně na tom supr koupališti, o kterém jsem se již zmiňovala. :)
Peču se, smažím. Nebýt těch svatebních šatů, tak mě sem nikdo nedostane. Miluju sluníčko, ale opékat se tady sama? Nuda, co Vám budu povídat. :/ Kolem mě miliarda Němců, to šprechtění je příjemné do uší asi stejně, jak když mam v noci v ložnici komára.
Má slovní zásoba v tomto jazyce se skládá asi z 5ti slovíček. Ano, žijeme tady půl roku, ale nikdy jsem jich víc nepotřebovala. :D Haloo, Čus, bitte, Ich mochte ein Pretzel. Vidíte, je jich 7. :)  A to mi bohatě stačí!
Vedle mě leží na osuškách 2 holky, asi 2,5 metru od sebe a teď po hodině a půl na sebe poprvé promluvily, zřejmě nejlepší kamarádky. :)  Lidé jsou tu celkově velmi přátelští. :) Ale teď si náhodou nedělám legraci. Fakt jo!

Dnes odpoledne nás čekají velké nákupy. Teda velké ne, ale je to naše poslední šance. Můj kluk totiž 9 dní do veselky stále nemá košili do obleku!! Nemyslete si, že to necháváme na poslední chvíli, to vůbec ne.. Na chvíli se teď odmlčím a zkusím spočítat, kolik obchodů jsme asi tak navštívili a kolik košilí si chudák vyzkoušel. ......................
Tak, navštívili jsme nevím kolik obchodů od Prahy až po jih ČR,  košilí vyzkoušel minimálně 30. Probrouzdali jsme celý internet, nechali jsme si dokonce 2 poslat i poštou.. Ale ne.. Na hubené párátko Slim/Body fit košili na manžetové knoflíčky vel. 39 - barva smetanová prostě neexistuje.
Tak uvidíme, zda se zadaří. Dostala jsem dnes ráno tip od jedné anglicky mluvící paní, že tam je to tutovka. Teď jsem to psala smskou Tomovi, ať se dnes vrátí včas, že se zajedem mrknout na košile, že mám super tip. :) Jeho sms odpověď: Das ist super!! Ich Liebe dich!!! Shone tag!!! Bis Spater!
Tady vidíte, že Tomova slovní zásoba je o 3 slovíčka větší, než moje :D Učíme se rychle. :)

:D :D :D Právě jsem byla ve vodě.. Ne to není to, co je tu k smíchu. I když možná trochu taky :D:D
Na chvíli se vzdálím z osušky a hned takových zážitků.
Leje ze mě, obličej mám rudý od toho, jak ležím a mám hlavu v dost nepřirozené poloze při psaní tohoto článku :) A říkám si, nejvyšší čas jít do vody. Ladně se zvedám z osušky, nenápadně balím mobil do malého ručníku, aby to nějaká ,,čórka,, nezbystřila. Papíry neuklízím, kdo by tady o tyhle žvásty v češtině taky stál. :) A ještě ladněji odcházím směr bazén naprosto šokována tím, co vidím. Pán a slečna, držící se za ruce. Ano, to není nic divného, ale to by pánovi nesmělo být 40 a slečně holčičce 15? Moc dobrý odhad na věk sice nemám, ale blbá taky nejsem. Minimálně další 3 minuty chůze jsem rozmýšlela, zda je to jeho dcera či snad přítelkyně. Na okraji bazénu strkám nohu do vody a zjišťuji, že JSEM blbá. :D V ruce držím ručník s precizně zabaleným telefonem, který jsem si jaksi zapomněla dobře ukrýt na osušce, jak jsem byla tím párečkem šokována. Směju se sama sobě, odkládám ručník k žabkám na okraj bazénu, lezu do vody, dělám dvě tempa a au. Nějaká stařenka na mě hned vejská entschuldigung. :D Řekla jsem jen OK a myslela jsem, že tím je to vyřízeno. Bohužel OK je asi celosvětové slovo a paní si začala myslet, že jí snad asi rozumím. Nejprve mi začala něco říkat a rozhazovat při tom rukama, možná o počasí, možná o tom, že je tam hodně lidí a špatně se plave. Netuším.. Její ,, něco říkat,, za chvíli přerostlo v ,,něco vyprávět,, takže nebyla k zastavení, zářily jí oči a mluvila a mluvila, nebyla šance jí říct, že prostě nemluvím německy a nerozumím jí ani slovo. :D Když se jí za nějaký čas asi začalo zdát divné, že stále akorát přikyvuji, zmlkla. Já vystřelila anglickou větu I can´t speak German. I can speak only Czech and English. :) Ouuu.. To jsem neměla dělat. Stařenka nasadila svou bezkonkurenční AJ. Vypadalo to asi nějak takhle: 1 slovo anglicky, 3 německy. :D Dost dobře jsme si pokecaly. Z věty On holiday? znějící jako tázací, jsem pochopila, že se asi ptá, jestli jsem tam na prázdninách. Snažila jsem se jí vysvětlit, že ne, že tu žiji stejně jako ona, jen nemluvím německy. :D Student? Asi otázka, zda jsem studentka. Nejsem, jsem učitelka, ale ne tady u Vás, ale v ČR, učím malé děti na 1. stupni, různé předměty,češtinu atd.. Ale to už jsem viděla, že je stařenka v naší konverzaci dost ztracena. Raději jsem se tedy odmlčela. A ona toho značně využila. Cousin my is in USA. One year. He is 16, he is a little boy. V tu chvíli jsem si představila 16 letého chlapce na rok v USA, ano, to jsem si nějak představit dokázala, ale ani v nejdivočejším snu jsem si nedokázala představit, že je to její bratranec, protože té paní bylo tak 75 :D Musela jsem se smát, nešlo to vydržet,  použila jsem tedy své důvěrně známé slovíčko Čuus :D a odkráčela zpět na osušku. :)
Jedna bazénovka na rozloučenou a alou domu. :)



Jelikož jsem odpoledne nestihla vložit na blog to, co jsem Vám u bazénu napsala a sesmolila jsem to do PC až teď. Stihli jsme už i ty slavné nákupy. Těšila jsem se, jak Vám sem vložím vítězoslavnou fotografii s košilí v ruce a co myslíte? V tom obchodě měli snad tisíc košil. A Ne.. prostě ne..
Půjde nahatej! 


Sledujte:

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe