SVATBY a já (Weddings and me)

8:15

V mém životě se za poslední rok stalo tolik neuvěřitelných věcí, že jsem si řekla, že se o to musím podělit i s ostatními :)
Začnu, pro mne asi nyní nejvíce aktuálním tématem - SVATBA.

Už jako malá jsem milovala troubící nazdobená auta, svatební fotky a když jsem zrovna měla to štěstí a byla poblíž, tajně jsem koutkem oka sledovala nevěsty, které vycházely z kostela nebo z radnice a záviděla jim jejich krásné bílé šaty. Možná také proto jsem i na svůj maturitní ples volila šaty velmi podobné svatebním. :) Těšila jsem se, že snad jednou také přijde den, kdy budu trávit hodiny plánováním té nejdokonalejší svatby a kdy i JÁ si obléknu ty krásné bílé krajkové šaty, do vlasů dám živou květinu pivoněk a budu ta, na kterou se všichni dívají, ta NEVĚSTA!
Bohužel můj osobní život, co se partnerů týče, nevypadal na to, že bych se nějaké svatby do 30 let mohla dočkat. Ten či onen stále nějak nebyl ten pravý, se kterým bych nejen tento den, ale i celý život chtěla strávit.

Nyní je mi 27 a mám po svém boku toho nejúžasnějšího muže (velmi brzy už manžela) pod sluncem, ale o tom až potom. :)

Bohužel nikdy jsem nebyla na svatbě jako host. Nevím proč, prostě se kolem mě asi nikdo nevdával, neženil. Až před rokem se to zlomilo. Má nejlepší kamarádka mě požádala, abych ji šla za svědka (svědkyni). :) Byla jsem štěstím bez sebe, celá nadšená jsem přiběhla domů. Jupíííí jsem svědkyně, ta přece se vším pomáhá, vše organizuje, má vše na starost, ne? Konečně mohu něco připravovat a organizovat. A ejhle..?? Co mám vlastně připravovat a organizovat? :D Vždyť jsem nikdy nebyla na svatbě, viděla jsem jen pár amerických filmů a o dospělé družičky ve stejných šatech má kamarádka předpokládám určitě stát nebude. :D Sakra.. Internet.. a nastalo sáhodlouhé hledání..

Má představa svatby podle amerických filmů vypadala asi následovně: 



A jak to vše dopadlo??
To se dočtete TADY


Více na:


You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe