Svatba z pohledu svědkyně - rozloučení (Conclusion)

9:42


Tak a je tady poslední článek o svatbě z pohledu svědkyně. :)
Od zítřka se začnu konečně věnovat té své. ;) Přesně za 12 dní nás to čeká. :) Takže přípravy vrcholí. A my se mooc těšíme. :) A musím říct, že prozatím jsme oba naprosto v klidu, bez stresu.
Jen dnes ráno se to trochu zlomilo. :D První hororový sen o svatbě.

V 7:00 zazvonil budík, Tom ho samozřejmě o dalších 20 minut posunul. Já běžně už neusínám. Vstanu, vyčistím si zuby, jdu připravit snídani a za těch 20 minut je to tak akorát, kdy mu ji nesu do postele a jemu zvoní budík. Ideální. Ale dnes? Nějakým záhadným způsobem jsem prostě usnula. A pak se to stalo. Cca po 10 minutách jsem se vzbudila, srdce mi  bušilo jak po maratonu a úplně vyděšená jsem se kolem sebe rozháněla rukama a snažila se zhluboka dýchat. Přítel na mě vytřeštil oči, jestli jsem se jako nezbláznila. Co se děje??
Co? Asi v životě jsem se tak nerozčílila. Přivezli nám 2 hodiny před obřadem hnusnej bílej rozpadlej dort s nějakýma marcipánovýma vlnovkama!!!! Za 5000,-  To se stalo. Chápeš to? My nemáme bílej, ani s vlnovkama, ani třípatrovej, ani rozpadlej.
No, potom už jsme se společně jenom smáli, když jsem mu vyprávěla, jak jsem na paní ve snu křičela  (já taková klidná osoba) :D a dort po ní ve finále hodila, když nám nechtěla vrátit peníze. Co budeme mít na svatbě za dort mi v tu chvíli bylo úplně jedno. :D Ale to, co paní přivezla? To tedy vážně ne!!

Nevím, co to mělo být za sen. Dort máme objednaný už měsíce. Paní cukrářka je skvělá a opravdu jí důvěřuji. Možná jsem ze všeho až tak moc v klidu, že mě to mělo trošku vystrašit. :D
Ale to se nepodařilo. :) Jediné, co mi dělá trochu vrásky na čele je, že Tom stále ještě nemá košili do obleku. :D Ale času dooost :) 

Včera jsme se podívali na nějaké inspirativní fotky při focení novomanželů. Dnes se vrhneme na další. :)

Jelikož ženich i nevěsta jsou vášnivými rybáři, dostali od přátel jako svatební dar krásného ručně vyráběného kapříka a podběrák, :) Po ,,vykuchání,, v kapříkovi objevili nemalou částku. :)  
Takže to byla spíše taková zlatá kouzelná rybka . ;)



Proto si také svědek po projití špalírem připravil pro nevěstu a ženicha pár úkolů. Samozřejmě i ty měly spojitost s rybami, :) 
Ženich si musel nevěstu odvézt na trakaři až k malému ,,jezírku,, kde už na nevěstu čekali 2 úhoři. :)
Aby svému muži mohla sundat řetěz ze zápěstí, musela vylovit klíčky na háčcích a zkoušet. :) Podařilo se až na poslední pokus :D Naštěstí se úhořů nebála. :)





Na svatbě nechyběli ani aktivity pro novomanžele. Hned po tanci byl novomanželský kvíz. Otázky od moderátora byli mířené na tělo. Například - kdo z Vás dvou doma většinou vyprovokuje hádku? Kdo z Vás dvou se přijde první usmířit? Kdo z Vás doma více uklízí? A podobně. Každý z nich držel botu ženicha i nevěsty a podle toho, co si mysleli, zvedali jednu z nich. Nevěsta dost často obě. :D Ach ty nerozhodné ženy. :)) Musím říct, že to byla docela legrace. :)



Focení novomanželů proběhlo samozřejmě před slavnostním obědem, ovšem k večeru někdo nějakým záhadným způsobem objevil na statku ukrytá tyto dvě jízdní kola. 
A další nádherné fotky byly na světě. :)








Tímto se s Vámi Evička a Honzík loučí. 
My jim děkujeme za inspiraci. 
A já jim i jejich malé Emičce přeji do života jen to nejlepší. :)

Sledujte:



You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe