Svatba - inspirace 2 (Wedding - inspiration 2)

8:25

Tak, šaty, místo obřadu a program svatebního dne už jste omrkli, tak se přesuneme k dalším důležitým prvkům. A tím jsou jistě prstýnky. Tyto prstýnky jsou z bílého zlata. 
Pár tipů na krásné fotky. :)




Další důležitostí je bez pochyby také dort. Můj styl to sice úplně není, já na svou svatbu volila diametrálně odlišný (již brzy Vám ho také ukáži ;)), ale tento byl výtečný. :) Jahody a bílá čokoláda.


Dalším prvkem, který hrál na svatbě poměrně velkou roli byl fotokoutek :) 
Ač se to možná nezdá, fotky z něj byly perfektní. :) Pozadí fotokoutku je látka z IKEA :)
I když ve finále jsme zjistili, že fotky u kamenné zdi, jsou možná ještě hezčí, než u malovaného pozadí. :) 




Abych nezapomněla, místo, kde probíhala večerní párty :)


Chcete ještě? :) 
Tak ještě mrkneme na hostinu ;) 
Hostina byla uvnitř překrásné staré stodoly, probíhala formou rautu. Pouze polévka byla roznášena obsluhou. :) Vše ve vintage stylu. :)









Už zítra se můžete těšit na inspirativní fotky ze svatebního focení Evči a Honzi a také foto  překvapení, které pro ně připravil svědek. :)


Sledujte:



  


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Nedávno jsem byla na svatbě mojí kamarádky a ta měla taky fotokoutek, byla jsem opravdu příjmně překvapená, když jsem viděla, jak to kolem něj žilo. Každý se chtěl s každým vyfotit a díky tomu vziklo i plno krásných okamžiků z čehož navíc bude i spousta super fotek.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo super inspirace. Já mám svoji svatbu teda už dávno za sebou, ale mám kamarádku, která se teď na svatbu připravuje, tak to tak trochu prožívám s ní. Například teď asi dva týdny zpátky vybírali s přítelem snubní prsteny. Ukazovala mi jaké nakonec vybrali a prostě nádhera. Navíc byly prý i za velice dobrou cenu.

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe