Svatba - z pohledu svědkyně :) (Wedding - like a witness)

9:16

A je to tady. První plánování s mou nevěstou. 
Dozvěděla jsem se, že svatba proběhne ve vintage stylu na kouzelném statku. Super :) Takže mé představy o svatbě ve venkovním prostředí částečně i zapadaly. :)
Avšak zjistila jsem, že nevěsty jsou vcelku soběstačné. :D A vlastně ani moc pomoci nepotřebují. Říkala jsem si, proč? Vždyť mám takové hezké nápady:) Nyní, také jako nevěsta už tomu rozumím. Také chci mít všechno podle svých vlastních představ a ne podle představ někoho jiného. I tak si ale myslím, že jsem byla docela k užitku. :)

1.Zařídila jsem skvělého fotografa. (Tak skvělého, že jsem si ho vybrala i jako fotografa na naši svatbu.)

2.Pomohla jsem s výběrem přenádherných šatů. ( Mnoho hodin strávených v salonu bylo úmorných, ale vyplatilo se. Nevěsta byla jako princezna.)


3. Připravila jsem fantastickou rozlučku (jako překvápko), na kterou stále s úsměvem vzpomínáme.
(Zajistila jsem pro nevěstu a další 4 kamarádky perfektní ubytování a celovíkendový program v Českém Krumlově, Věřte mi, opravdu to stálo za to. Nevěstu se nám podařilo opít do němoty a bylo opravdu veselo. :) Ubytováni jsme byly v podkrovním apartmánu s výhledem na Krumlovský zámek a každý den měla jedna z nás pro ostatní připraven jeden kulinářský zážitek v podobě snídaně, oběda či večeře. Bylo to opravdu skvělé.) Možná také díky tomu se i má letošní rozlučka odehrává v Krumlově. ;)

4. Ve spolupráci s mou sestrou, která je přeborník přes IT jsme vytvořily jako překvapení nádherné video z fotek. Nebylo to takové to obyčejné video. Mělo příběh, bylo tvořeno vtipnou formou jako komiks. :) A myslím, že ve večerních hodinách při promítání na plátno, video rozplakalo nejednoho svatebčana (ať už smíchy nebo dojetím). :)

5. Na svatbu jsme jako svatební dar zapůjčily černobílý polaroid. Zakoupily jsme svatební album a každý svatebčan se mohl na místě vyfotit, fotku vlepit do alba a zanechat tam pro novomanžele nějaký milý vzkaz. :)



Také jsme vytvořily ze dvou starých okenních rámů a kusu záclony takovou prezentaci polaroidových fotek od útlého věku novomanželů až po současnost. Vypadalo to následovně. :) A sklidilo to velký úspěch. :)


Vypadá to, že je na svatbu již všechno krásně připravené, že? :) 

To sice ano, ale když jsem se 2 týdny před svatbou znenadání ocitla na operačním sále v Praze na Vinohradech a prosila sestřičku, aby mi neoholila celou hlavu, ale jenom půlku, protože jdu brzy na svatbu a to tak, že za svědka. Doktor pouze odvětil, že budu ráda, když budu za 2 týdny schopna trochu mluvit a hýbat se, ať si nedělám vrásky s vlasama, že to je to nejmenší. 
Moc do smíchu mi nebylo.. Moc? Vůbec :(  Přiznávám.. :(

A jak to bylo dál se mnou i se svatbou? 
Už zítra na blogu ;)


Více na:

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe